El foro de Plan B
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Templarios Negros!

Ir abajo

Templarios Negros! Empty Templarios Negros!

Mensaje  JS10 Lun Ago 26, 2013 11:45 pm

Bona dia a tothom!
Torno a començar un tema per explicar-vos com progresso construint i pintant un exèrcit de "Templarios Negros"!!
Els TN són un capítol molt carismàtic i que sempre he volgut fer, per desgracia quan vaig començar amb el 40k estaven molt desactualitzats i vaig optar per altres exèrcits. Segons sembla (per el que he pogut llegir per internet) el mes vinent podrien sortir marines amb els TN a dins del codex, així que m'he decidit a pintar coses que ja tenia per casa mentre espero a que surti la WD i es confirmi (o es desmenteixi) que surten TN. No em fa res arriscar-me a començar a pintar perquè si no surten el mes vinent, els rumors diuen que sortirien durant el 2014 així que ja ho tindré pintat Very Happy .

Per casa he trobat una escuadra de 10 de la "Legion de los condenados" (estàn a mig pintar així que no l'hauré de començar de 0), també he trobat un Dreadnought de Hierro (amb bolters Huracan, martillo sismico i puño sierra), un razorback (està montat), un rinho per montar, una caixa de marines d'asalto (5) i el paladín del emperador (està pintat, però a un nivell lamentable així que he de treure tota la pintura i repintar-l'ho).

He començat el meu projecte acabant de pintar al "Legión de los condenados", de moment tinc una mini acabada i una 2a que només necessito il·luminar el negre de l'armadura. Quan els acabi de pintar hauré d'esperar a que arribin les peanes que els hi vull posar (són de micro art studio i queden perfectes, estàn molt ben fetes. Si us voleu currar un exèrcit us les recomano).

Aquest cop no em marcaré cap termini, aniré fent de mica en mica així no m'estresso.

Salut!
JS10
JS10
neófilo

Cantidad de envíos : 73
Fecha de inscripción : 05/01/2010
Edad : 37

Volver arriba Ir abajo

Templarios Negros! Empty Re: Templarios Negros!

Mensaje  JS10 Lun Sep 09, 2013 3:13 pm

Dos semanes després de l'última publicació he acabat 7 de les 10 minis de la lagión de los condenados. També he imprimat els 5 templarios de asalto que ja tenia montats. Espero acabar els 15 per finals de setembre o principis d'octubre, depenen de les estones lliures de que disposi. Quan acabi les unitats penjaré fotos.
JS10
JS10
neófilo

Cantidad de envíos : 73
Fecha de inscripción : 05/01/2010
Edad : 37

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.