Nou exèrcit mes a mes
3 participantes
Página 1 de 1.
Nou exèrcit mes a mes
Hola,
quan surti la nova edició de flames of war em ficaré de ple en aquest joc. La meva intenció és la de avançar poc a poc. És una manera de tenir l'exèrcit que m'ha funcionat bé amb el warhammer 40k. Consisteix en comprar una unitat al mes i durant aquell mes pintarla.
Es recomenable sobretot per la gent que té poc temps. (Al ser les minis tant petites, potser farem dos unitats al mes, ja ho veurem jeje)
Us animo, a aquells que estigueu pensant en començar en aquest joc, o que volgueu iniciar un nou exèrcit, a que ho feu d'aquesta manera i ho anem comentant per aquí.
Una abraçada
Per cert jo em faré Hungars!
quan surti la nova edició de flames of war em ficaré de ple en aquest joc. La meva intenció és la de avançar poc a poc. És una manera de tenir l'exèrcit que m'ha funcionat bé amb el warhammer 40k. Consisteix en comprar una unitat al mes i durant aquell mes pintarla.
Es recomenable sobretot per la gent que té poc temps. (Al ser les minis tant petites, potser farem dos unitats al mes, ja ho veurem jeje)
Us animo, a aquells que estigueu pensant en començar en aquest joc, o que volgueu iniciar un nou exèrcit, a que ho feu d'aquesta manera i ho anem comentant per aquí.
Una abraçada
Per cert jo em faré Hungars!
JS10- neófilo
- Cantidad de envíos : 73
Re: Nou exèrcit mes a mes
Ja he començat a col·leccionar l'exercit de FOW. De fet, ja m'he comprat la primera unitat (la que correspon al gener). Tot i això durant el febrer no em compraré cap unitat i aprofitaré per agafar-me el fum, els daus, els tokens i la plantilla.
Per començar m'he fet una llista de 1000 punts, quan tingui totes les unitats me'n faré una altra de 1750 i llavors ja m'agafaré coses per tenir varietat i poder anar canviant la llista quan em vingui de gust.
L'exèrcit hongarès compta a partir d'ara amb 3 Zrinyi II (jo els i dic carquinyolis perque el nom es inpronunciable XD). (Quan els tingui tots muntats intentaré fer una foto i penjar-la)
Per començar m'he fet una llista de 1000 punts, quan tingui totes les unitats me'n faré una altra de 1750 i llavors ja m'agafaré coses per tenir varietat i poder anar canviant la llista quan em vingui de gust.
L'exèrcit hongarès compta a partir d'ara amb 3 Zrinyi II (jo els i dic carquinyolis perque el nom es inpronunciable XD). (Quan els tingui tots muntats intentaré fer una foto i penjar-la)
JS10- neófilo
Hola a todos, siguiendo la iniciativa de Jordi, me apunto a su planteamiento y comenzaré a coleccionar un ejército de infantería americano, "para dar a base de bien" a los hungaros de Jordi, aunque no se vieron las caras en la guerra, puede estar divertido
Empezaré con una caja de company rifle platoon, que será la la base de mi ejército.
Os iremos informando.
Un saludo
Empezaré con una caja de company rifle platoon, que será la la base de mi ejército.
Os iremos informando.
Un saludo
David Plan B- neófilo
- Cantidad de envíos : 77
Bueno, como el ansia puede mas que nada y viendo que David me quiere hacer la competencia he cambiado de opinion i me he comprado una caja con una compañia entera (ahora no recuerdo como se llama pero es la equivalente de David en Hungaros) y de paso también me he llevado las peanas que venden para no tener que crear los muros y los arboles yo mismo jeje. Estas peanas me han parecido una muy buena opcion ya que el precio es barato y el tiempo que te ahorras decorando las peanas es mucho.
Con esta caja cubro el HQ con sus panzerfaust, 2 compañias y 1 unidad de 3 ametralladoras. Si no recuerdo mal (ahora no tengo la lista aqui) solo me faltarian los morteros para llegar a los 1000 puntos....
El mes que viene espero contenerme y solo llevarme las plantillas, el fuego y humo, los dados, los tokens y 2 objetivos (un t-34 sovietico y un Tigre aleman)...y ya en Abril cogerme lo siguiente para acabar el ejercito. Al menos espero pintar todo lo que tengo antes que las ansias me puedan y me compre algo mas XD. El objetivo es unidad mes a mes comprada y pintada....este mes he comprado 4 unidades y espero pintarlas en 2 meses, parece facil.....
Os animo a apuntaros. Este finde prometo hacer las fotos de los carquinyolis (Zrinyi II) sin pintar pero montados y colgarla en el foro
Con esta caja cubro el HQ con sus panzerfaust, 2 compañias y 1 unidad de 3 ametralladoras. Si no recuerdo mal (ahora no tengo la lista aqui) solo me faltarian los morteros para llegar a los 1000 puntos....
El mes que viene espero contenerme y solo llevarme las plantillas, el fuego y humo, los dados, los tokens y 2 objetivos (un t-34 sovietico y un Tigre aleman)...y ya en Abril cogerme lo siguiente para acabar el ejercito. Al menos espero pintar todo lo que tengo antes que las ansias me puedan y me compre algo mas XD. El objetivo es unidad mes a mes comprada y pintada....este mes he comprado 4 unidades y espero pintarlas en 2 meses, parece facil.....
Os animo a apuntaros. Este finde prometo hacer las fotos de los carquinyolis (Zrinyi II) sin pintar pero montados y colgarla en el foro
JS10- neófilo
Bueno, el sábado fui a plan B y monté todas las peanas. Me llevó su tiempo pero al final lo conseguí jeje.Una vez en casa imprimé los Zrinyi II y he empezado a pintar uno, le he puesto la tinta y he pintado el plateado.
Esto toma forma... poco a poco
Esto toma forma... poco a poco
JS10- neófilo
Aquest cap de setmana he acabat de pintar els tres tancs. Han quedat prou bé, no són obres d'art però estan més que bé pera jugar jeje.
Aquesta setmana m'agraderia posar la sorra a les peanes de tota la tropa que tinc...
Aquesta setmana m'agraderia posar la sorra a les peanes de tota la tropa que tinc...
JS10- neófilo
Avui començo a aprendre a jugar. A veure que tal va, és una batalla molt petita (800 punts). He pintat el CG però segurament l'hauré de repintar, demanaré el consell del Xavi a veure com ho veu. Les minis han quedat prou bé però la peanya no em convenç gens...
JS10- neófilo
La setmana passada vaig acabar de pintar els comandaments (amb els panzerfaust corresponents) i tot seguit vaig començar a fer les panyes de una de les unitats. De fet només hem falten fer els detalls i ja estaràn llestes.
Demà tornem a fer una petita batalla amb el Xavi per seguir aprenent.
Al facebook de plan B podeu trobar les fotos dels 3 Zrinyi II, tal i com havia promès. Aquesta setmana seguiré pintant la unitat que vaig començar.
Demà tornem a fer una petita batalla amb el Xavi per seguir aprenent.
Al facebook de plan B podeu trobar les fotos dels 3 Zrinyi II, tal i com havia promès. Aquesta setmana seguiré pintant la unitat que vaig començar.
JS10- neófilo
Des de l'ultim cop que vaig comentar encara no he pogut acabar la unitat. Tinc la meitat feta i l'altra meitat començada. A part d'això em vaig comprar una unitat de morters amb els seus 2 camions corresponents. Quan acabi la unitat hem posaré a fer els morters, ja els tinc imprimats i nomes cal pintar-los. La peanya i els morters els vaig imprimar per separat i no els ajuntaré fins que ho tingui pintat. (espero tenir-ho per dimarts vinent ja que tinc partida amb el Xavi.
En la partida de la setmana passada vam poder veure nombrosos asalts i també com funciona l'artilleria.
En la partida de la setmana passada vam poder veure nombrosos asalts i també com funciona l'artilleria.
JS10- neófilo
Unitat acabada!!
De moment tinc pintat el 1iC, el 2iC, els dos panzerschreck de l'HQ. Una unitat d'infanteria sencera. I els 3 Zrinyi II.
Avui començaré amb els morters (que ja tinc començats) i em queda una altre unitat d'infanteria sencera, la unitat d'ametralladores i 2 Stug G que vaig trobar per casa.
Podriem dir que tinc la meitat del meu actual exercit pintat. Durant aquest mes intentaré pintar els morters, la unitat d'infanteria i els 2 Stug G.
Dimarts tornem a jugar amb el Xavi, aquest cop a 900 punts.
Us anire informant
De moment tinc pintat el 1iC, el 2iC, els dos panzerschreck de l'HQ. Una unitat d'infanteria sencera. I els 3 Zrinyi II.
Avui començaré amb els morters (que ja tinc començats) i em queda una altre unitat d'infanteria sencera, la unitat d'ametralladores i 2 Stug G que vaig trobar per casa.
Podriem dir que tinc la meitat del meu actual exercit pintat. Durant aquest mes intentaré pintar els morters, la unitat d'infanteria i els 2 Stug G.
Dimarts tornem a jugar amb el Xavi, aquest cop a 900 punts.
Us anire informant
JS10- neófilo
Pintura:
- He retocat la llista i ara em falta 1 peanya de cada platoon per pintar.
- Tinc el 2n platoon imprimat sencer.
- Pel que fa a l'artilleria, ahir vaig acabar les peanyes de tota la unitat.
Partida:
- Ahir pel matí vam jugar una partideta a 900 punts amb el Xavi, Hongaresos contra soviètics. El Xavi va desplegar dos unitats molt grans, una defensant l'objectiu de l'esquerra i l'altre per atacar el meu de la dreta aprofitant que hi havia molta cobertura per aquella zona. Defensant el seu objectiu dret va posar la seva artilleria, i al flanc esquerra va posar 5 T-34. Jo vaig desplegar una unitat per atacar a l'objectiu de l'esquerra recolzada pels Zrinyi II. A la dreta vaig desplegar l'altra unitat per evitar l'avanç dels soviètics fins al meu objectiu. Protegint l'objectiu dret, vaig posar les 3 metralladores i protegint l'objectiu esquerra els morters.
- Flanc esquerra:
Vaig avançar pels camps de conreu on la unitat es va quedar pined 2 torns. Al perdre el recolzament de la unitat els Zrinyi II van tenir molts problemes i van patir una baixa en un assalt sovietic. Després vaig intentar anar cap al flanc dret per ajudar a les altres unitats però en un moviment arriscat vaig perdre el comandament de la unitat i no vaig poder fer res més....
El Xavi va moure en el tancs cap al flanc dret en el seu primer torn. Els morters van estar intentant castigar aquest flanc i van fallar durant tota la partida (pels dos costats). A l'ultim torn vaig aconseguir 9 impactes però només vaig fer una baixa...
- Flanc dret:
Sacrificant la meva unitat d'infanteria vaig aconseguir parar la marea comunista, al final el recolzament dels tancs va fer desencallar la situació i li va donar la partida al Xavi.
En resum ens ho vam passar molt bé i vaig apendre molt dels meus errors (que en són molts XD). El pròxim dia donarem més guerra (espero) jeje
- He retocat la llista i ara em falta 1 peanya de cada platoon per pintar.
- Tinc el 2n platoon imprimat sencer.
- Pel que fa a l'artilleria, ahir vaig acabar les peanyes de tota la unitat.
Partida:
- Ahir pel matí vam jugar una partideta a 900 punts amb el Xavi, Hongaresos contra soviètics. El Xavi va desplegar dos unitats molt grans, una defensant l'objectiu de l'esquerra i l'altre per atacar el meu de la dreta aprofitant que hi havia molta cobertura per aquella zona. Defensant el seu objectiu dret va posar la seva artilleria, i al flanc esquerra va posar 5 T-34. Jo vaig desplegar una unitat per atacar a l'objectiu de l'esquerra recolzada pels Zrinyi II. A la dreta vaig desplegar l'altra unitat per evitar l'avanç dels soviètics fins al meu objectiu. Protegint l'objectiu dret, vaig posar les 3 metralladores i protegint l'objectiu esquerra els morters.
- Flanc esquerra:
Vaig avançar pels camps de conreu on la unitat es va quedar pined 2 torns. Al perdre el recolzament de la unitat els Zrinyi II van tenir molts problemes i van patir una baixa en un assalt sovietic. Després vaig intentar anar cap al flanc dret per ajudar a les altres unitats però en un moviment arriscat vaig perdre el comandament de la unitat i no vaig poder fer res més....
El Xavi va moure en el tancs cap al flanc dret en el seu primer torn. Els morters van estar intentant castigar aquest flanc i van fallar durant tota la partida (pels dos costats). A l'ultim torn vaig aconseguir 9 impactes però només vaig fer una baixa...
- Flanc dret:
Sacrificant la meva unitat d'infanteria vaig aconseguir parar la marea comunista, al final el recolzament dels tancs va fer desencallar la situació i li va donar la partida al Xavi.
En resum ens ho vam passar molt bé i vaig apendre molt dels meus errors (que en són molts XD). El pròxim dia donarem més guerra (espero) jeje
JS10- neófilo
Durant aquesta setmana, he estat pintant la unitat de morters fins al punt d'acabar-la completament. Dema em posaré a pintar les peanyes de la resta de la infanteria que tinc. Espero tenir pintat almenys una unitat sencera (nomes em faltaba una peanya per acabar la 1a unitat després de modificar la llista) per dimarts que ve (tinc partida a 1100 punts)i per a la següent espero tenir tota la infanteria pintada. Si fos així només em quedaria per pintar la unitat d'ametralladores i els 2 Stug G...
JS10- neófilo
Avui toca batalla a 1100 punts. Els meus principals punts d'interès són:
1- veure si els morters milloren les seves estadistiques
2- Probar els Pak40
Tinc moltes ganes de posar algun Tigre sobre la taula ja jajajaja
1- veure si els morters milloren les seves estadistiques
2- Probar els Pak40
Tinc moltes ganes de posar algun Tigre sobre la taula ja jajajaja
JS10- neófilo
Nova derrota ahir, el Xavi va portar 10 T-34 i van ser massa per al meu flanc dret que tot i posar una forta oposició, finalment va caure. El pak40 em van agradar molt i els morters van fer el que van poder. Vaig cometre bastants errors de novatillo pero de tot s'apren. Ara a seguir pintant fins la proxima partida (que suposo que sera d'aqui 3 setmanes)
Moment memorable quan els dos Zrinyi II que em quedaven es van quedar bogged down a la vegada en un assalt.... ojos de serpiente... XD (gracies Ruben jeje)
Moment memorable quan els dos Zrinyi II que em quedaven es van quedar bogged down a la vegada en un assalt.... ojos de serpiente... XD (gracies Ruben jeje)
JS10- neófilo
Ja tinc un TIgre I !!!!! No he pogut aguantar-me més, m'encanten els tancs . Encara l'he d'acabar de muntar però està practicament acabat, inclosa la torreta que l'he imantat. Per altre banda vaig comprar la plantilla d'artilleria, l'altre plantilla i un blister de pak40 que ja he muntat. Ara he de recuperar temps de pintura que aquesta setmana no he fet gaire cosa.
JS10- neófilo
Després d'un temps una mica desconectat d'aquest foro tornem a posar-nos al dia. Des de l'últim missatge no hi ha hagut gaires canvis. Ara tinc:
1st i 2n in command (acabats)
2 Panzerschrek (acabats)
1 platoon (acabats)
1 platoon (avui hauria d'acabar de pintar aquests)
2 Tigre I E (montats)
3 pak40 (en procés de montatge)
3 Zrinyi II (pintats)
1 secció d'ametralladores (montat)
1 secció de morters lleuger (acabada)
El mes que ve no podré comprar més unitats ja que em compraré el llibre de la V3. Així podré aprofitar per posar-me al dia en pintura jeje.
Aniré informant.
1st i 2n in command (acabats)
2 Panzerschrek (acabats)
1 platoon (acabats)
1 platoon (avui hauria d'acabar de pintar aquests)
2 Tigre I E (montats)
3 pak40 (en procés de montatge)
3 Zrinyi II (pintats)
1 secció d'ametralladores (montat)
1 secció de morters lleuger (acabada)
El mes que ve no podré comprar més unitats ja que em compraré el llibre de la V3. Així podré aprofitar per posar-me al dia en pintura jeje.
Aniré informant.
JS10- neófilo
En aquest temps he acabat de pintar el platoon que faltava i he adquirit un tercer tigre I E, 3 Turan II i 4 seccions d'artilleria de 100 mm.
Ara estic pintant els Tigre I E, quan acabi pintaré els pack 40 que ja tinc montats i imprimats. Espero acabar els Tigres aquesta mateixa setmana i dimarts poder jugar amb ells pintats.
El 3r Tigre i els Turan els he comprat per poder jugar amb una llista de tancs. Encara falta per poder jugar-la però ja en tinc ganes.
Ara estic pintant els Tigre I E, quan acabi pintaré els pack 40 que ja tinc montats i imprimats. Espero acabar els Tigres aquesta mateixa setmana i dimarts poder jugar amb ells pintats.
El 3r Tigre i els Turan els he comprat per poder jugar amb una llista de tancs. Encara falta per poder jugar-la però ja en tinc ganes.
JS10- neófilo
Ja tinc els Tigre I pintats i ahir mateix vaig començar a pintar els pak40, tinc mig imprimada l'artilleria de 100 mm. i ahir vaig adquirir dos Nimrod (un ja el tinc montat). El que queda de setmana seguiré pintant els pak i el cap de setmana imprimaré els Turan II i els Nimrod.
JS10- neófilo
Ja ho tinc tot imprimat. Els 3 Turan II, els 2 Nimrods i l'artilleria de 100mm. Aquesta setmana espero acabar els pak40 (ja he fet les peanyes i els pak en si, només faltan els hungars) i començar amb l'artilleria
JS10- neófilo
Ahir primera partida del camp d'entrenament V3, contra els britànics del Quique. Jo vaig posar la meva llista clàssica i el Quique una llista de tancs.
La partida va ser molt entretinguda, tal com anava la partida pensava que podria capturar un dels objectius fàcilment fins que un avió va destruir el comandament de la unitat de Tigres I. A partir de llavors la partida va perillar molt en el meu flanc esquerra on el Quique va concentrar els seus esforços des del primer moment. Al final li vaig destruir la 3a unitat de les 5 que portava i va fallar la tirada per la moral donant-me la victòria per 4-3 (vaig perdre les metralladores i els Zrinyi II)
La partida va ser molt entretinguda, tal com anava la partida pensava que podria capturar un dels objectius fàcilment fins que un avió va destruir el comandament de la unitat de Tigres I. A partir de llavors la partida va perillar molt en el meu flanc esquerra on el Quique va concentrar els seus esforços des del primer moment. Al final li vaig destruir la 3a unitat de les 5 que portava i va fallar la tirada per la moral donant-me la victòria per 4-3 (vaig perdre les metralladores i els Zrinyi II)
JS10- neófilo
Página 1 de 1.